ЗДО ”Світлячок” №3
м. Хмельницький

Сторінка директора

Директор

Попик Ніла Іванівна

Хмельницький 

заклад дошкільної освіти 

№3 «Світлячок»

Звіт директора

Хмельницьким закладом дошкільної освіти №3 «Світлячок»

Попик Ніли Іванівни

за 2022-2023 навчальний рік

на загальних зборах перед колективом, батьками, громадськістю 

Червень – 2023

        Зміст звіту розроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю», затвердженого  наказом Міністерства освіти і науки України №178 від 23.03.2005року

 

    Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом дошкільної освіти.

2. Стимулювати  вплив громадськості на прийняття та виконання  керівником відповідних рішень у сфері управління закладом дошкільної освіти.

 

 

      Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

 

Діяльність закладу освіти  направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації  та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

 

       Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

  • реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;
  • забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня та обсягу;
  • дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

 

   Ззаклад  дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, іншими нормативно - правовими актами, власним Статутом.

       Безпосереднє керівництво Хмельницьким закладом дошкільної освіти  здійснюю я, директор,  згідно зі Статутом.

Загальні відомості про ЗДО

  Хмельницький   заклад  дошкільної освіти № 3 «Світлячок» є ясла-садок комбінованого типу, заснований на комунальній формі власності територіальної громади міста Хмельницького.

     Юридична адреса закладу: 29021, Хмельницька область,

м. Хмельницький, провулок Успенський, 5, тел. 79-25-64,

 електронна адреса: dnzkhm3@ukr.net.

 

 

 

     Забезпечення збереження та розвитку мережі груп та формування дитячого контингенту.

      Проектна потужність закладу - 108 дітей, відвідують станом на 31.05.2023 року - 150 дітей.

   Функціонує  6 груп, серед яких:

  • перша молодша група – 1 (28 дітей),
  • друга молодша група – 2 (21 дітей, 20 дітей),
  • середня група - 1 (34 дітей),
  • старша група – 2 (27 дітей, 20 дітей).

  Випускаємо до школи 45  дітей – шестирічок.

       Режим роботи закладу відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, освітньому процесу, запитам батьків.

      Початок роботи закладу о 7.00 годині, кінець робочого дня о 19 годині. Група №1 (старша) – логопедична група з режимом роботи 10,5 годин (з 7.30 до 18.00); групи №2, 5 (молодші) –№2, №4(старша) -   інклюзивні з режимом роботи 10 годин (з 08:00 до 18:00).

 

    Забезпечення закладу  освіти кваліфікованими педагогічними кадрами,  доцільності їх розстановки та створення умов для професійного росту.

     Важливим напрямом роботи директора в 2022-2023 навчальному році було забезпечення  закладу кваліфікованими педагогічними кадрами, технічним персоналом.

     Станом на 31 травня 2023 року заклад освіти повністю укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно із штатним нормативом. Всього працює 41  працівник.

    Педагогічний процес забезпечують 20 педагогічних працівників, з них:

12  вихователів, музичних керівника, інструктор з фізкультури,  практичний психолог, вчитель-логопед, вихователь-методист, директор.

Всі педагоги мають спеціальну педагогічну освіту: повну вищу – 18 (90%), не повну вищу – 2(10%). Із стажем:

  • до 5 років педагогічного стажу – 2 (10%)
  • до 10 років педагогічного стажу – 5 (25%),
  • до 20 років педагогічного стажу – 7 (35%),
  • до 30 років педагогічного стажу – 1 (5 %),
  • більше 30 років педагогічного стажу – 4 (20%)

 

      За результатами атестації педагоги мають такі кваліфікаційні категорії:

  • спеціаліст вищої категорії – 4
  • спеціаліст першої категорії – 5
  • спеціаліст другої категорії – 4
  • 11 тарифний розряд – 4
  • 9 тарифний розряд - 2
  • із званням «вихователь-методист» - 3
  • Із званням «старший вихователь» - 1
  •  спеціалісти, які ще не атестувалися - 4

      В 2022-2023 навчальному році був повністю, і своєчасно виконаний перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На курсах підвищення кваліфікації при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підвищували свою фахову майстерність вихователь Венгер Л.А., Мартинюк О.О., Ярмолюк А.П., Бондарук І.А. Чергова атестація педагогічних працівників була проведена відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 21.05.2021 року № 354 «Про затвердження змін до  положення про атестацію педагогічних працівників закладів».    Атестувалися в 2022-2023 навчальному році Венгер Л.А., Мартинюк О.О., Бондарук І.А., Ярмолюк А.П.. які підтвердили відповідність займаній посаді. Рішенням атестаційної комісії Хмельницького дошкільного навчального закладу №3 «Світлячок»:

  •  вихователю Венгер Л.А. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;
  •  вихователю Мартинюк О.О. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;
  • практичному психологу  Бондарук І.А. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

     Рішенням атестаційної комісії Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради:

  •  вихователю Ярмолюк А.П. підтверджена відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше встановленому педагогічному званню  «вихователь-методист».

     Розстановку кадрів на початку кожного навчального року робимо з урахуванням стажу роботи, досвіду та за психологічною сумісністю, враховуємо також і побажання батьків.   Вихователі і помічники вихователів працюють у тісній взаємодії. В кожній групі панує атмосфера доброзичливості, спокою. Особливих нарікань з боку батьків на роботу педагогів не було.

 

  Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти, залучення додаткових джерел фінансування та їх раціональне використання.

      Заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладу – є одним із провідних напрямів роботи директора.

    До початку навчального року обладнано групові кімнати, кабінети, музичний зал, спортивний зал  меблями,  м’ягким інвентарем.

Всі приміщення кухні, склад продуктів, приміщення пральні, кімнати каштеляна, медичний кабінет, ізолятор, кабінети спеціалістів, кімната персоналу тощо нові, відповідають сучасним вимогам. 

      У 2022-2023 навчальному році для покращення матеріально-технічної бази закладу використовувалися такі кошти, за які придбано:

 

пп

 

                       Що придбали

 

Кошти бюджету

Кошти спеціального фонду

Благодійна допомога

1.

Миючі, чистячі, дезинфікуючі засоби

16854.54

 

 

2.

Туалетний папір, рукавички, пакети для сміття, тощо

2046.20

 

 

3.

Електротовари (лампи, короб, шнур)

4990,00

 

 

4.

Вимір опору ізоляції, повірка вогнегасників, пожежних гідрантів

8767,18

 

 

5.

Ремонт обладнання, чистка бойлерів

1855,00

 

 

6.

Медикаменти та перев’язочний матеріал

1650,00

 

 

7.

Канцтовари, бланки

3255,52

 

 

8.

Поточний ремонт пожежної сигналізації, заміна акумуляторної батареї

1375,00

 

 

9.

Обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та цілодобове спостереження за пожежною сигналізацією («Європожсервіс»)

7500,00

 

 

10.

Бетонна суміш

9366,00

 

 

11.

Сантехніка

5554,01

 

 

12.

Вогнегасники

3750,00

 

 

13.

Дератизація

1750,00

 

 

14.

Будматеріали

3017,86

 

 

15.

Медичний огляд працівників

15319,00

 

 

16

Послуги  зв’язку

991,39

 

 

17

Інтернет

1200,00

 

 

18

Каркас металевий

6380,00

 

 

19

Генератор бензиновий

 

 

26000

20

Планшет

 

 

3100

21

Сходинковий марш

 

 

6750,00

22

Тюлі на вікна 4 шт

 

 

1920

23

План-схема евакуації / фасадна вивіска

1750

 

750 

24

Металеві броньовані двері на запасний вихід укриття

 

 

2500

25

Шпалери

3600,00

 

 

 

Всього:

100 880,29

 

41020

 

     Допомога, яку надавали батьки по оформленню груп, зокрема всі придбання (іграшки для організації ігрової діяльності дітей, посібники для проведення занять, оформлення куточків та інше),  оприбутковується та ставиться на баланс дошкільного закладу на тимчасове використання. 

    На сьогодні  створене в закладі предметно-розвивальне середовище  груп найбільш повно задовольняє потреби особистісного розвитку дитини. І тут хочеться висловити подяку батькам, які співпрацювали з вихователями.

  

 

 

 Діяльність у напрямі підвищення рівня організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

 

    Діяльність колективу дошкільного закладу в 2022-2023 навчальному році була направлена на виконання річного плану роботи закладу і тих основних завдань, які в ньому визначені:

 

  1. Формування основ безпечнох поведінки, стресостійкості та здорового способу життя дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
  2. Здійснення системних заходів та посилення національно 0 патріотичного виховання дітей – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.
  3. Впровадження в практику інноваційних технологій з метою всебічного розвитку дітей.

 

Методична робота

         У 2022/2023 навчальному році зміст освітнього процесу визначався Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція), чинною програмою: Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Українське дошкілля», Програмою  для  дітей старшого дошкільного віку  «Впевнений старт».

             Методична робота з педагогічними кадрами у 2022/2023 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Якісний аналіз рівня організації методичної служби в ЗДО показав, що всі форми методичної роботи (педради, консультації, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди занять) носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх професійної компетентності.

Вид діяльності

Планова кільк. педагогів

Фактична

кільк.

педагогів

1.

Курси підвищення кваліфікації

4

4

2.

Атестація

4

4

3.

Участь у роботі творчої групи

10

10

4.

Участь у підготовці та проведенні методичних заходів

17

17

 

           Так, у закладі протягом року були проведені наступні форми методичної роботи: педагогічні ради, консультації, семінари-практикуми, майстер-класи, круглі столи та заходи освітньо-педагогічної роботи, засідання команди супроводу.

            Педагогічні ради залишались основною та найбільш продуктивною формою методичної роботи з педагогічним колективом, вони відзначались актуальністю, науковістю, доцільністю тематики та інноваційним підходом до їх проведення. А також забезпечували два напрями роботи:

•        організаційно-педагогічний: затвердження планів роботи ЗДО на навчальний рік та на літній оздоровчий період, затвердження системи фізкультурно-оздоровчої роботи ЗДО, затвердження планів проходження курсової перепідготовки та атестації, підведення підсумків роботи за навчальний рік, аналіз освітнього процесу у ЗДО;

•        науково-педагогічний: обговорення науково-методичної проблеми ЗДО і шляхів її реалізації, упровадження у практику роботи сучасних досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду, підвищення кваліфікації педагогів тощо.

          На педрадах розглядались питання, які були актуальними щодо розв’язання основних завдань закладу дошкільної освіти на поточний начальний рік: реалізація Базового компонента (нова редакція), вдосконалення педагогічного процесу, ознайомлення з педагогічним досвідом, підвищення професійної майстерності педагогів.  Форми проведення педрад вибирались таким чином, щоб забезпечити максимальну активність педагогів, на педрадах проводились ігрові вправи, диспути, виставки, педагогічні тренінги, які сприяли забезпеченню  психологічного благополуччя вихованців в умовах воєнного стану. Виконання рішень педрад сприяло поліпшенню методичного та матеріального забезпечення педагогічного процесу, підвищенню ефективності праці педагогів. 

 

Були проведені 4 педради за такими темами:

Засідання № 1.  «Організаційна педагогічна рада

«Новий навчальний рік – нові пріоритети»

1. Аналіз проведення літнього оздоровлення дітей.

2. Організація освітньо-виховної роботи з дітьми у відповідності до нормативно-правової бази на час дії воєнного стану.

3. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на 2022-2023 навчальний рік.

4. Затвердження програм, форм планування освітньо-виховного процесу.

5. Організаційні питання початку навчального року.        

    На якому вибрали секретаря педради, обговорили основні напрямки роботи педколективу на 2022/2023 навчальний рік, визначили види і форми планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти та програм, за якими буде працювати заклад. Підсумком засідання стало затвердження плану підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, плану атестації працівників, наставництва, обговорення тематики самоосвіти педагогів на поточний навчальний рік, плану роботи творчої групи з проблеми в інтересах сталого розвитку «Джерельце»  та затвердження плану роботи ЗДО №3 «Світлячок» на 2022/2023навчальний рік.

Засідання № 2.  «Національно-патріотичного виховання дітей - формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей»

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Актуальність національно-патріотичного виховання дітей в умовах дії воєнного стану.

3. Проблеми патріотичного виховання.

4. Сучасний погляд на формування нового українця.

5. Аналіз реалізації національно-патріотичного виховання дітей (довідка). 

Засідання № 3. . «Система заходів з безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку»

 

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Безпека життєдіяльності: організація розвиваючого середовища.

3. Організація роботи з дітьми дошкільного віку з безпеки життєдіяльності в ЗДО.

4. Аналіз освітньої роботи з дітьми з безпеки життєдіяльності (довідка тематичної перевірки)

Засідання № 4 «Про підсумки діяльності закладу в 2022-2023 н. р. та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього

процесу у 2023-2024 н. р.»

 

1. Аналіз якості виконання рішень попередньої педради (інформація ).

 2. Про виконання річного плану (в роботі з дітьми, батьками, педагогами).

3. Про результати педагогічної діагностики щодо показників життєвої компетентності (результати моніторингу).

4. Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період.

        На якому здійснювався аналіз результатів роботи за минулий навчальний рік, розробка пріоритетних напрямів розвитку закладу дошкільної освіти на наступний навчальний рік, активізація творчого пошуку педагогів. Також, старша мелична сестра дошкільного закладу, позйомила педагогів з нормативно-правовими документами щодо організації роботи під час літнього оздоровчого періоду  в умовах воєного стану. Пройшло обговорення та затвердження плану на літній оздоровчий період 2023 року.

   Науково-методичне зростання педагогічної майстерності фахівців забезпечили такі форми роботи як: семінари-практикуми, колективні перегляди, консультації, засідання круглого столу.

У закладі протягом року було проведено один  семінар-практикума на місто:

 «Організація сучасного інклюзивного середовища, яке належить дітям».

 Теоретична частина семінара: доповідь про «Організацію сучасного інклюзивного середовища, яке належить дітям у стінах закладу» (у супроводі мультимедійної презентації). Практична частина: проведеня майстерк-класу «Валізка від ляльки Басі», «Полиця вибору», гра-подорож «Зірка»

Теоретична частина семінара: доповідь «Використання ТЗН в корекційній роботі з дітьки з ООП».

Практична частина: тренінг «Весняні цвітіння».

    Протягом 2022/2023 навчального року на високому методичному рівні були проведені такі заходи:

  • «З Україною в серці» заняття з патріотичного виховання  ,середня  група №3, вихователі: Огородня Г.В., Мартинюк О.О.
  •  «Наша мова калинова» до дня писемності, старша група №1 вихователі Абдул Т.П., Івахова С.А..
  •  «У гостях у собаки Патрона» вихователі , старшої групи № 4 Решетник Г.О., Венгер Л.А.
  • «Які у калини гарні і корисні намистини.» заняття з патріотичного виховання, група раннього віку №6 ,вихователь Ярмолюк А.П.
  • «Кицін дім.» заняття з патріотичного виховання, група раннього віку №6 вихователь Ярмолюк А.П.
  • «Ми маленькі козачата» заняття з патріотичного виховання, вихователь  старшої групи № 4 Венгер Л.А.
  • «Подорож у країну безпеки» заняття з ОБЖД , середня  група №3, вихователь Мартинюк О.О.

     Заклад дошкільної освіти також приймає участь в міських заходах .

     У травні 2023 року ЗДО №3 «Світлячок» прийняв участь у міському конкурсі малюнку на тему «Моя сім’я», до Міжнародного дня сім’ї. Вихованець групи №4 «Веселка» Романов Максим  зайняв 2 місце у конкурсі та був нагороджений грамотою Департаменту освіти та подарунками.    

   У березні  вихованці групи №1 «Калинонька» Бельська Евеліна, Бабаєва Кіра, Семенюк Андрій, вихованець групи 3 «Казка» Тростинський Давид взяли участь у міжнародному двотуровому фестивалі-конкурсі мистецтв. «Подільські барви» у категорії «Естрадний вокал».

       Протягом року була здійсненна така освітня робота з вихованцями закладу:

Вересень:

- Розвага до дня знань: «Як добре, що ми разом тут зібрались!»

- Заходи до міжнародного Дня миру:«Діти України за МИР»

- Розвага до дня дошкільного працівника: «Щаслива країна дитинства»

- Благодійна ярмарка до допомогу ЗСУ

Жовтень:

- Тематичний тиждень «Барви осені»

-Тематичний день : «День кольорової парасолі»

- Проведеня тематичних свят : «Низький уклін тобі захиснику України»

- Спортивне свято до дня Козацтва.

- Акція «Воїне - друже» , передача воїнам Хмельничини оберегів , поакатів та смаколиків до свята Козацтва.

  • Тематичні осінні ранки в усіх вікових групах.

 

Листопад:

  • Тиждень знань з ОБЖД
  • Заняття на тему: «Незнайомцям двері не відчиняй», «Чужі люди», «Мандрівка до безпечних людей».
  • «Подорож у країну безпеки» заняття з ОБЖД  , середня  група №3, вихователь Мартинюк О.О.
  • «У гостях у собаки Патрона»,  вихователі , старшої групи № 4 Решетник Г.О., Венгер Л.А.
  • «Кицін дім.»,  заняття з патріотичного виховання, група раннього віку №6 вихователь Ярмолюк А.П.
  • Тиждень  безпеки дорожнього руху:

- Ігрове заняття транспорт та його роль в житті ;

- Заняття на тему : «Заборонено і дозволено»

  • Заходи  до дня Писемності: «Мова душа народу», «Шануй та вивчай рідну мову»

- Заняття на тему: «Мій друг – дорожній рух», «Подорож різними видами транспорту.»

- Зустріч діток з поліцейськими міста.

  • Проведення педагогічної ради на тему : «Національно-патріотичне виховання дітей – формування нового українця.»

Грудень:

  • День Української хутини
  • Тиждень права: «Права дитини знай і захищай»
  • Новорічні та різдвяні ранки у всіх вікових групах.
  • Дошка досягнень : «Я можу!» Засідання команди супроводу дітей з ООП.
  • Заходи до Дня Святого Миколая.
  • Акція разом з Волонтерами Поділля «Гостинець воїну»
  • Благодійна акція до Дня Святого Миколая дятям фонду « Карітас» : «Подаруй дитині радість».
  •  
  • Тиждень казки: «Фестиваль українських казок»;
  • Засідання атестаційної комісії . Звіт атестуючи педагогів.
  •  
  • Зимові малі олімпійські ігри;
  • Змагання для дітей Sports kids;
  • Педагогічна рада : «Система методів та заходів безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку»;
  • Тематичне заняття- розвага до Дня Святого Валентина;
  • Тематичні заходи до Дня Єднання українського народу.
  •  
  • Патріотичний захід до дня народженя Т.Г.Шевченка: «Нас єднає Тарасове слово»;
  • Захід щодо охорони дитинства: «Я та моя небезпека»;
  • Тиждень поінформованості дітей з ООП;
  • Виставка ідей і напрацювань педагогів які атестуються;
  • Відкритий показ семінару – практикуму: «Організація сучасного інклюзивного освітнього середовища, яке належить дітям»;
  • Весняні святкові ранки в усіх вікових групах.
  •  
  • Проведеня заходів до Дня Землі: «У гостях в садівника!»;
  • Вистава «Великоднє яєчко»;
  • Заняття до дня Здоров’я : «Будьмо всі здорові»;
  • Міжнародний день дитячої книги: «Моя улюблена книга»;
  • Тиждень знань з ОБЖД;
  • День безпеки дитини. Планова евакуація до проїжджої частини.
  •  
  • Тиждень безпеки дорожнього руху,  система заходів;
  • Виховний захід до Дня Матері;
  • Педагогічна рада на тему: «Про підсумки діяльності закладу  за 2023-2024 навчальний  рок»;
  • Конкурс малюнків до «Міжнародного Дня сім’ї»;
  • Засідання команди супроводу дітей з ООП;
  • Флешмоб до «Дня вишиванки»;
  • Випускні ранки у старших група;
  • Благодійна допомога ЗСУ до «Дня Героїв».

        Під час проведення освітньої роботи в очному  режимі, в умовах воєного стану педагоги отримали настановчі рекомендації від адміністрації закладу і активно включилися у діяльність за допомогою різних технологій, спілкування у групах в соціальних мережах та за допомогою мобільних додатків. Так, було проведено 59 –  консультацій з батьками вихованців, 16 – занять, 2 –  тренінги, 3 – майстер класи, 1 – флешмоб, більше 20  – комплексів ранкової гімнастики, 48 – дидактичних ігор, більше 100 – занять з вихованцями, 7 – музичних розвах.

      Випускні свята, для  дітей 2 старших  вікових груп «Прощавай, садок дитячий», вітання з Днам захисту дітей «Дивосвіт казок», – були записані педагогами закладу з розміщенням у соціальних мережах та виставлені на сторінку «Фейсбук» Департаменту освіти та науки міста, про що отримано схвальні відгуки у спільноти педагогів міста та батьків.

      Протягом року, відповідно до річного плану, проводились групові,  фронтальні та індивідуальні консультації за запитом педагогів та наслідками контролю, тематичні для молодих педагогів. Усі заплановані консультації були проведені, відповідні записи зроблені у журналі проведення консультацій. Теоретичні матеріали до проведених консультацій зберігаються у відповідній теці.

     Осередком методичної роботи закладу дошкільної освіти залишається методичний кабінет, в якому зібрані необхідні матеріали та педагогічні посібники відповідно до вимог Базового компонента. В наявності всі чинні освітні та парціальні програми, законодавчі та нормативні документи, художня та навчальна література, матеріали періодичних видань. Всі матеріали методичного кабінету зібрані у картотеку та упорядковані відповідно до освітніх ліній розвитку. Але слід взяти до уваги та дооснащити кабінет матеріалами за темою «Сталий розвиток для дошкільнят».

           З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також оформлена передплата на періодичні видання: « Практика управління закладом освіти»,  «Вихователь-методист дошкільного закладу»,  «Дошкільний навчальний заклад».   

                    В кабінеті в наявності практичний матеріал роботи в літньо-оздоровчий період.

          Усі педагоги закладу постійно підвищували свій рівень професійної майстерності працюючи над самоосвітою. Результати роботи над індивідуальною темою педагоги фіксували в журналі із підвищення професійного рівня. Протягом року педагоги брали участь у онлайн семімарах та тренінгах. Про що свідчать отриманні сертифікати.

         В залежності від професійного рівня педагогів плануються відповідні форми роботи, конкретні контрольно-аналітичні заходи, моніторингові дослідження. Зміст роботи з малодосвідченими вихователями включає  наступні форм роботи: закріплення наставника, індивідуальні консультації, спостереження за роботою, анкетування, співбесіда з проведенням самоаналізу, тощо.

        Проте, робота наставників з молодими спеціалістами обмежувалася лише індивідуальним консультуванням та допомогою у наданні методичного або дидактичного матеріалу, не було взаємовідвідування занять у форматі «наставник – молодий спеціаліст» в тій кількості, яка необхідна для підвищення фахового рівня молодих педагогів.

        Основними проблемами, які були виявлені під час досліджень діяльності молодих вихователів, можна назвати недостатню професійну компетентність. Зазначене взято до уваги і з метою забезпечення умов для успішного вдосконалення й окреслення змісту професійної діяльності педагогів у 2023–2024 навчальному році планується посилити методичне зростання педагогічної майстерності, збільшити кількість практичних форм з метою підвищення якості оволодіння педагогами різноманітними ефективними прийомами і методами роботи з дітьми.

     Протягом року забезпечувався організаційно-методичний супровід проведення свят, розваг та театральних дійств, спрямованих на вивчення фольклору, етнографії, національної культури й мистецтва.

      У закладі успішно пройшли такі свята та розваги як «Осінній ярмарок», «Низький уклін, Тобі – захиснику України»,  «Новий рік», «Свято Моєї Матусі», «Осінні барви», «Свято весни». Колектив закладу був згуртований, працьовитий, спроможний виконати будь-які поставлені перед ним завдання.

      З метою реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти та задоволення особистих потреб дітей у 2022/2023 навчальному році було організовано роботу гуртків за інтересами:     

  • Гурток іноземної мови (англійська)  Огородня Г.В.
  • Хореографічний гурток. Черній М.С.
  • Гурток розвитку інтелектуальних здібностей. Мартинюк О.О.

        Гурткова робота організовувалася в другу половину дня тривалість проведення занять – 15-25 хвилин залежно від віку дітей. Керівниками гуртків потрібно проводити звітні колективні перегляди занять для родин дітей.

          Отже, підсумовуючи роботу колективу закладу за 2022-2023 навчальний рік, слід зазначити, що професійна діяльність педагогічного колективу здійснювалась на достатньому рівні, її результатом стали наступні показники:

  • підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;
  • використання набутого досвіду педагогами колективу;
  • удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи в закладі;
  • достатній рівень виховання та розвитку дітей;
  • сприятливий психологічний клімат у колективі;
  • підвищення зовнішнього іміджу ЗДО №3 «Світлячок».

 

  Проте, варто зазначити певні труднощі, які виникали під час підготовки та проведення відповідних заходів:

  • нестійкий інтерес вихователів до вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій;
  • проводилась недостатньо поглиблена робота окремих педагогів над індивідуальною науково-методичною темою з метою підвищення рівня їх професійної компетентності.

             З метою вдосконалення якості методичної роботи закладу пропонується поглиблена робота за такими напрямами:

1. Надати методичну допомогу молодим спеціалістам щодо формулювання індивідуальних науково-методичних тем та поглибленої роботи над ними.

2. Організувати круглий стіл з педагогами-фахівцями щодо перегляду індивідуальних науково-методичних тем, з огляду на новітні тенденції та запити дошкільної освіти.

3. Забезпечити участь кожного педагога в основних методичних заходах на наступний навчальний рік.

4. Розробити графік взаємовідвідування занять наставників та молодих спеціалістів.

Організація та результативність освітнього процесу

    Робота з дітьми в закладі дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році здійснювалась відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій які зазначені в листі Міністерства освіти і науки України від  03. 07. 2019 р. № 1/9-415 «Щодо організації освітньої роботи в закладах дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році».

       Освітній процес здійснювався на основі інтегрованого підходу, що передбачає впровадження розвивального навчання дітей з використанням прогресивного педагогічного досвіду щодо гармонійного розвитку особистості (методики А.Богуш, Т.Піроженко, М.Монтессорі, М.Єфименка Г.С. Тарасенко, Н.Гавриш, І.О. Ликової, Л.Шульги, Л.В.Шелестової, ТРВЗ).

         Для ефективної роботи за освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Українське довкілля », програмою  для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та здійснення освітнього процесу ЗДО було розроблено:

1. Навчальний план.

2. Розподіл організованої діяльності на тиждень.

3. Розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей протягом дня.

          Розподіл організованої діяльності на тиждень містить різноманітні види дитячої діяльності, як організованої педагогами (групові, підгрупові, міні-заняття, гурткові заняття, ігри, експериментально-пошукову діяльність, індивідуальну роботу), так і самостійної (художньої, ігрової, трудової, спілкування).

     Планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності.                  Календарно-тематичне планування педагогів закладу відповідає зазначеним вище принципам та навчальним програмам.

       Календарне планування складалося за розподілом часу на процеси життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній розвитку. В освітньому процесі пріоритет надавався підгруповим, індивідуально-підгруповим, індивідуальним формам організації освітнього процесу. Фронтальні заняття базувалися на інтегрованих, комплексних, сюжетно-динамічних заняттях. Проведення міні-занять давало змогу враховувати вподобання кожної дитини, вивільняти час для самостійного пізнання, дослідження, дозування інформації.

       Музичний керівник план роботи складав окремо для кожної вікової групи, узгоджуючи їх з планами роботи вихователів.

      У навчальному закладі створені належні умови для організації музично-естетичного виховання та здійснення гармонійного різнобічного музичного розвитку дітей. Музичним керівником створено розвивальне середовище, головним структурним елементом якого є театр. Протягом декількох років були виготовлені різні види театру:

  • театр на паличках;
  • пальчиковий театр;
  • театр на руці;
  • театр масок.

       Зазначені види театру музкерівник широко використовує під час проведення музичних занять, ранків, розваг та в повсякденному житті. Упровадження на музичних заняттях елементів логоритміки дало можливість краще розвинути музичний слух вихованців.

       Протягом навчального року вихователі старших груп № 1, 4 забезпечили підготовку п’ятирічних дітей до шкільного життя, необхідний рівень їх розвитку, вихованості, мотиваційної, емоційної, вольової, комунікативної, фізичної підготовки, розвиток пізнавальних психічних процесів, мовлення. Прищеплювали елементарні уміння та навички, надали дітям необхідні знання. ЗДО №3  продовжив тісну співпрацю із СЗОШ №19 по наступності та перспективності між двома ланками дошкільної та  початкової шкільної освіти. Виконано комплекс організаційних заходів, спрямованих на роботу з батьками та дітьми для успішної адаптації до умов шкільного життя.

    В роботі з дітьми, велика увага приділялась формуванню власної активності дитини, яка є однією з умов її повноцінного психічного розвитку.

     Педагогічний колектив закладу на протязі освітнього процесу, перебуваючи в укритті, під час повітряної тривоги, за допомогою комплексу психологічних та сенсомоторних вправ допомогали дітям справитися з тривогою, позбавляли дітей зайвої напруги, негативних емоцій та допомогали регулювати стресові реакції.

    Для обстеження рівня засвоєння дітьми старшого дошкільного віку Базового компоненту дошкільної освіти педагоги використовували різноманітні методи: спостереження під час різних видів дитячої діяльності, бесіди, аналіз знань, умінь та навичок дітей. При діагностиці використовувались спеціальні завдання, які дозволили виявити рівень сформованості знань та вмінь дошкільників.

Узагальнений моніторинг дослідження сформованості компетенцій

дітей дошкільного віку за освітніми лініями (за 2022-2023 н.р.)

     В результаті діагностики з’ясовано, що вся навчально-виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти. Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.

        У      всіх групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності. Моніторинг рівня знань , умінь, навичок дітей групі раннього віку №6, молодших групах №2, №5, середньої групи №3,та старших групах №1, №4  проводився за допомогою посібника Л.А. Швайка «Педагогічний моніторинг в ЗДО»  – діагностичного інструментарію за Базовим компонентом дошкільної освіти – видавництво «Основа».

   За підсумками контрольних зрізів в середньому по ЗДО високий рівень складає 31 %, достатній —  40%, середній — 23 %, низький —6 % дітей.

 

 

 

 

 

Група

Кількість дітей

Високий %

Достатній %

Середній %

Низький %

 

№6 «Сонечко»

19

8 (42%)

4 (21%)

7(37%)

-

№5 «Квіточка»

18

3(16.7%)

2 (11%)

13 (13%)

-

№2 «Соняшник»

21

10(55%)

5(25%)

4(15%)

2(5%)

№1 «Калинонька»

22

12 (57%)

9 (43%)

-

-

№4 «Веселка»

19

9(47%)

8 (42%)

2 (11%)

-

№3 «Казка»

30

19(64%)

10(33%)

1(3%)

-

 

 

 

 

 

 

 

      З метою покращення якості освітнього процесу, педагогам слід звернути увагу на вікові та психологічні особливості кожної дитини.  Планомірно та систематично проводити необхідну навчальну, виховну, розвивальну роботу. Плануючи освітній процес чергувати різні види діяльності дітей, заняття планувати з урахуванням розумового і фізичного навантаження та індивідуальних особливостей кожної дитини. Звертати увагу на всебічний розвиток дітей відповідно до їх потенціальних можливостей.

      Завданнями вдосконалення роботи з підготовки дітей до шкільного навчання на наступний період є:

- розвиток порівняльного і пояснювального мовлення;

- корекція мовлення засобами нетрадиційних форм та методів, розвиток дрібної моторики руки;

- формування адекватної самооцінки, зниження рівня тривожності.

         Підводячи підсумки обстеження дітей всіх вікових груп стосовно засвоєння матеріалу протягом року, можна зробити висновок, що рівень знань дітей достатній. Аналіз результатів довів, що завдання з різних розділів програми на відмінно виконує в середньому 60 % дітей.

           Відповідно до вікових та психологічних особливостей дітей вихователі обстежують рівень компетентності кожної дитини, планомірно та системно проводять необхідну навчальну, виховну, розвивальну роботу. Освітній процес в закладі передбачає чергування різних видів діяльності. Заняття плануються з урахуванням розумового і фізичного навантаження, з урахуванням індивідуальних особливостей дітей.

      Чітко проведений моніторинг дає змогу виявити рівень практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти й отримати об’єктивну інформацію про якість організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти, прогнозувати шляхи його поліпшення, дослідити рівень засвоєння дітьми різного віку програмового матеріалу.

      Оцінювання результатів освітнього процесу здійснювалось педагогами закладу двічі на рік (грудень, травень).

          Отже, підводячи підсумки роботи вихователів молодших груп можна зауважити, що потребує активізації робота з дітьми за такими освітніми лініями розвитку, як «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Гра дитини».

РЕКОМЕНДОВАНО:

  • Активно використовувати таку форму роботи як музикотерапія у вигляді класичних та популярних творів, яка сприяє емоційному піднесенню, покращує настрій дітей.
  •  Приділити особливу увагу організації та проведенню сюжетно-рольових та режисерських ігор «Сім'я», «Дитячий садок», «Магазин», «Школа», «Лікарня», «Рятувальна служба», «Фермерське господарство» тощо.
  • Організувати засідання  «Школа мололодих батьків» для новоприбулих у заклад родин.
  • Продовжити оснащення народознавчого музею «Моя країна – Україна»; роботу над еко-проектом «Джерельце».
  • Оформити огороджу дошкільного закладу сюжетними картинами з використання кришечок з під пластикових бутилок.
  • Спланувати та намалювати на асфальті території ДНЗ «Розумні доріжки».

        Аналізуючи узагальнені результати обстеження дітей п’ятого року життя, можна відмітити, що на кінець 2022/2023 навчального року збільшився відсоток дітей, у яких проявляються показники компетентності з різних видів життєдіяльності на високому рівні, але залишається відсоток дітей у яких ці показники на низькому рівні. Потребує активізації робота над формуванням компетенцій з освітньої лінії «Дитина у соціумі» та «Мовлення дитини».

РЕКОМЕНДОВАНО:

  • Активізувати роботу з батьками щодо розвитку звʼязного мовлення дітей та необхідності правильної звуковимови.
  • Поповнити методичні доробки вихователів новими сюжетними картинами, ілюстраціями до відомих творів, дидактичними іграми мовленнєвого змісту.
  •   Учити дітей інсценізувати тексти українських народних казок із використанням декорацій, атрибутів, костюмів, у музичному супроводі.

            У 2022/2023 н.р. були особливо успішними показники з таких освітніх ліній «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини», «Дитина в природньому довкіллі». Позитивна динаміка спостерігалася у розвитку фізичних якостей, особливо, у формуванні рухових умінь та навичок, творчому розвиткові. Добре налагодженою була робота з мовленнєвого розвитку, що найбільше виявлялась в розширенні словника та активному спілкуванні дітей з однолітками та з дорослими. На кінець навчального року підвищилися показники пізнавального розвитку та ігрової діяльності, розгортання якої базується на власному досвіді кожної дитини.

            Проте, потребує активізації робота над такими лініями розвитку «Особистість дитини», «Дитина в світі культури», «Дитина в соціумі».

Надалі важливо підтримувати інтерес до ознайомлення з навколишнім, набуття нових знань, вражень, підтримку дитячої ініціативи, пізнавальної активності, експериментування.

           Також потребує вдосконалення система роботи з молодими фахівціми, щодо роботи над формуванням освітніх компетентностей дітей, тому важливо:

-провести серію консультацій для молодих фахівців щодо формування компетентностей дітей за освітніми лініями розвитку;

-активізувати контрольно-аналітичну діяльність, щодо роботи вихователів та їхньою самоосвітою;

-провести консультацію щодо проведення моніторингових дослідженю.

Безпека життєдіяльності учасників освітнього  процесу

Керуючись документами, що регламентують діяльність ЗДО (Закони України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї»), пріоритетним завданням закладу дошкільної освіти протягом навчального року була охорона життя дитини, реалізація якого сприяла збереженню та зміцненню здоров’я малюків, давала поштовх до його формування та відновлення. Адже саме у цьому віці у дитини формуються основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки. виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я.

З метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дошкільниками з питань особистої безпеки та захисту здоров’я дітей, удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників з формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я, пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків проводились різноманітні види роботи.

Проведений огляд стану виконання педагогічними працівниками та дітьми вимог безпеки життєдіяльності. У ході огляду виявлено:

- у закладі у всіх вікових групах створені і забезпечені умови для збереження здоров’я і безпечного перебування дітей;

- дотримується техніка безпеки всіма працівниками;

- закріплені меблі;

- посуд в групах відповідає вимогам;

- миючі засоби зберігаються у недоступних для дітей місцях;

- Педагоги та технічний персонал виконують всі вимоги (лист №55) під час адаптивного карантину;

- їжа з харчоблоку переноситься до груп у закритому кришками посуді;

- всі працівники усвідомлюють важливість проблеми, знають як діяти у випадку пожежі, дотримуються правил безпеки під час проведення екскурсій, дотримуються інструкцій з організації охорони із життя, здоров’я дітей в дошкільному навчальному закладі.

- кожне півріччя у закладі проводиться навчальна евакуація (пожежа та надзвичайні ситуації) співробітників та дітей.

Більшість заходів для дітей проводились в ігровій формі. З дітьми старшого дошкільного віку проведені тренування, як діяти в надзвичайних ситуаціях. В цих заходах приймали активну участь всі працівники закладу освіти. Рівень знань і навичок безпечної поведінки дітей відповідає вимогам програми відповідно до віку дітей.

Педагоги провели велику онлайн-просвітницьку роботу з батьками з формування активної позиції дитини щодо власної безпеки. Підготовлений для батьків комплект пам’яток «Обережно, діти!» для кожної пори року.

Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» адміністрація закладу спільно з профспілковим комітетом протягом навчального року працювали над виконанням Угоди з охорони праці з метою організації безпечних умов життєдіяльності працівників ЗДО.

Були розроблені комплексні заходи з організації безпечних умов праці відповідно до колективного договору; постійно підтримувалось в надійному стані все обладнання, створювалось безпечне середовище для перебування працівників у закладі;

У закладі в наявності вся нормативна база з питань охорони праці та пожежної безпеки. Необхідна ділова документація ведеться відповідно до вимог «Положення про навчання та інструктаж з охорони праці», все обладнання справне, знаходиться в задовільному стані.

Постійно проводилась робота щодо запобіганню всім видам дитячого травматизму.

У ЗДО сплановані та проводяться заходи з питань охорони життя і здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму. Матеріали заходів: бесіди, сценарії ігор, конкурсів, питання вікторин, малюнки тощо – зберігаються у вихователів та вихователя – методиста. В методичному кабінеті підібраний матеріал для роботи з дітьми, батьками, педагогами.

Питання охорони життя та здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму систематично заслуховуються на педагогічних нарадах, нарадах колективу, групових та загальних батьківських зборах, проводиться індивідуальний інструктаж батьків, бесіди, консультації, оформлені інформаційні матеріали в батьківських куточках. Директором  були видані усі відповідні накази, з якими ознайомлені всі працівники ЗДО під підпис.

Випадків дитячого травматизму під час освітнього процесу протягом року були відсутні.

 

Фізкультурно-оздоровча робота

У  2022/2023 навчальному році педагогічний колектив  особливу увагу приділяв зміцненню фізичного здоров’я дітей та впровадженню здоров’язберігаючих технологій. Ефективність оздоровчих заходів визначалась тим, що поєднувались тривала комплексна та інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами.

Дітей оточують кваліфіковані педагоги, практичний психолог, медичний працівник, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, здійснюють контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я, вирішують питання щодо системи заходів по оздоровленню дошкільників.

В наявності музична , спортивна зала,  яка оснащена необхідним спортивним інвентарем. Але  потрібно  придбати  сучасні м’ячі куби, кеглі, кільцекиди, тощо.

Аналізуючи результати фізкультурно-оздоровчої роботи можна зробити висновок, що систематична робота з охорони життя та здоров’я дітей, формування основ здорового способу життя, шляхом збагачення спектру оздоровчих заходів та підвищенню рухової активності дітей була ефективною. Збільшилась кількість дітей, які стали уважно ставитись до свого здоров’я, займаються фізкультурою і спортом. В ЗДО створені належні умови для фізичного виховання дошкільників.

Завдяки виконанню необхідних профілактично-оздоровчих заходів в закладі дошкільної освіти спостерігається покращення показників здоров’я дітей, особливо в старшому дошкільному віці, підвищився рівень фізичного розвитку дітей.

 

Медичне обслуговування

Медичний блок розташований на першому поверсі, забезпечений необхідним обладнанням та інвентарем.

ЗДО  у 2022/2023  навчальному році особливу увагу приділяв виконанню всіх заходів при адаптивному карантині.

Ефективність оздоровчих заходів визначається тим, що поєднувалось комплексна та інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного життя дошкільників.

Санітарно-гігієнічні умови у ЗДО відповідають Державним санітарним правилам і нормам. Оптимальний рівень природного освітлення  за безпечений за умови лівостороннього освітлення навчальних приміщень. У результаті досліджень виявлено найбільш важливі фактори, що впливають на здоров’я дітей. Розроблені індивідуальні рекомендації щодо збереження та формування міцного здоров’я вихованців

В закладі виховуютьс двоє дітей з інвалідністю та четверо дітей з особливими освітніми потребами.

Робота колективу ЗДО  в  2022/2023  навчальному році була спрямована на зниження захворюваності, а саме : систематичний моніторинг щеплення дітей; проведення загартування вихованців, дотримання вимог санітарії; індивідуалізація рухової активності дітей; чітке дотримання режиму дня; взаємодія медичного персоналу ЗДО і  центру сімейної медицини; поглиблений медичний огляд вихованців; вживання цибулі та часнику в їжу; організація роз’яснювальної роботи з батьками щодо профілактики різних видів захворювань.

 

Організація роботи інклюзивних груп в закладі

У 2022-2023 н.р. в закладі на основі Висновків ХІРЦ №1 та ХІРЦ №2 та Наказу №54 від 01.09.2023 року   «Про організацію  інклюзивної форми навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами закладі дошкільної освіти у 2022-2023 навчальному році»  організоване перебування дітей в ЗДО. Інклюзивною освітою охоплено групи №2 «Соняшник» - молодший дошкільний вік та група №4 «Веселка»- старший дошкільний вік в яких здобувають освіту четверо дітей : Білогуб Артем, Корній Олександр, Лисий Назар, Гуцалюк Максим. Роботу інклюзивних груп організовано за нормативно-правовими документами, які є чинними у даній освітній галузі. Наявний пакет документів, який складається з інструктивно-методичних листів, рекомендацій та наказів різних рівнів, щодо організації інклюзивної освіти. На кожну дитину оформлено портфоліо та розроблено індивідуальні програми розвитку відповідно до освітніх труднощів вихованців. Також визначено відповідального за цей напрямок роботи – вчителя-логопеда Решетник Юлія Володимирівна, яка виконує функції секретаря.

            З вихованцями інклюзивних груп працюють спеціалісти: вчитель-логопед, вчитель дефектолог, практичний психолог, два асистенти вихователя. Освітній процес у групах з інклюзивним навчанням організовується відповідно до робочого плану закладу. Зусилля всіх спеціалістів були направлені на адаптацію та модифікацію навчальний матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, залучення їх до різних видів освітньої діяльності на заняттях та під час проведення режимних процесів. Корекційні педагоги надавали консультації вихователям та батькам вихованців для успішної взаємодії закладу та сім’ї. Корекційно-розвиткова робота реалізується через індивідуальні заняття, відповідно Висновків ІРЦ, та з врахуванням наявних освітніх труднощів дітей та їх ступеню.

            Інклюзивне навчання в закладі проводиться з дотриманням певних вимог, а саме: облаштування ресурсної кімнати,  групових кімнат з наявним відповідним обладнанням та дидактичним матеріалом. Все це сприяє корекції певних відхилень у розвитку дитини. Завдяки меценату Воронецькому С.І. було придбано планшет для використання інноваційних технологій в корекційній роботі з дітьми. Позитивній динаміці розвитку дітей з ООП сприла тісна взаємодія команди психолого-педагогічного супроводу. На цих засіданнях спільно з фахівцими ХІРЦ№2 та батьками обговорюються досягнення вихованців та ставляться плани щодо подальшої роботи з дітьми. Наша команда, для підтвердження досягнень вихованців з ООП, створює відеоролики робоити з дітками в інклюзивних групах.  Основне досягнення -  якісні зміни в особистісному розвитку дітей даної категорії та схвальні відгуки їх батьків.

 

Аналіз відвідування по місяцях в дошкільному закладі за 2022-2023

 

 

Групи

 

місяці

вер.

жов.

лист.

гр.

січ.

лют.

бер.

кв.

трав.

за 9 міс.

сер.

1

Група №1 (старша)

21 дітей

14д

58%

 

11д

55%

13д

62%

15д

68%

15д

71%

15д

71%

15д

71%

15д

75%

18д

90%

131д

66%

15д

75%

2

Група №2 (молодша )

21 дітей

18д

82%

12д

55%

11д

50%

11д

55%

14д

70%

14д

74%

15д

75%

14д

78%

17д

85%

126д

60%

14д

67%

3

Група №3 (середня)

 26 дітей

17д

77%

 

13д

52%

11д

50%

11д

55%

14д

70%

16д

62%

17д

61%

18д

62%

19д

73%

136д

52%

15д

58%

4

Група №4 (старша)

 18 дітей

12д

67%

12д

63%

14д

74%

14д

74%

14д

82%

13д

72%

12д

75%

13д

76%

15д

83%

119д

66%

13д

73%

5

Група №5 (молодша)

16 дітей

10д

67%

53%

64%

43%

60%

64%

12д

71%

 

12д

71%

 

14д

74%

89д

56%

10д

63%

6

Група №6

(ран. віку) 

17 дітей

60%

41%

41%

29%

37%

50%

12д

52%

12д

60%

15д

68%

83д

50%

53%

7

119 д списк відвід

80

 

67%

63

 

53%

65

 

58%

 

62

 

57%

73

 

62%

 

76

 

66%

 

83

 

66%

 

84

 

69%

 

98

 

78%

 

684

 

57%

76

 

64%

 

 

 

                                     Аналіз захворювання   за 2022-2023 н.р.

 

п/п

 

Загальна кількість

В т.ч.

ГРВІ

ГКЗ

ГРИП

Інші

Ясла

Сад

Ясла

Сад

Ясла

Сад

Ясла

Сад

Ясла

Сад

 

1

Проектна

потужність

 

108

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Кількість дітей по списку

 

125

 

22

 

103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Число випадків захворюваності

 

191

 

65

 

126

 

51

 

122

 

 

 

 

 

14

 

4

 

4

Число днів пропущених по хворобі

 

1329

 

455

 

874

 

404

 

841

 

 

 

 

 

51

 

33

 

5

Загальна захворюваність на100здор.дітей

 

153

 

295

 

122

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Число днів пропущених по хвор. на1дит.

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Подовжуваність 1випадку в днях

 

7

 

7

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

8

 

8

Індекс здоровя

 

53

 

41

 

53

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Належний рівень організації  раціонального харчування  є важливою умовою комфортного перебування дітей в закладі. Харчування вихованців здійснюється відповідно до ст.35 Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».     Сестра медична з дієтхарчування Базалійська Л.М. складає щоденне меню-розкладку відповідно до розроблених і затверджених технологічних карток  та перспективного меню, розробленого технологом департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради Ольгою Гурою. Перспективне меню затверджене в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницької області.      Продукти  харчування  та продовольчу сировину  постачають  регулярно та у повному обсязі відповідно до заявок на продукти харчування. Всі продукти мали сертифікати якості та відповідності.

      Вартість харчування дитини в день в закладі була – 49 гривень з 01.09.2022 року. грив Батьки  відшкодовують 60%: 29.40 в день.

     На постійному контролі тримаємо оплату за харчування. Заборгованість по батьківській оплаті маємо одиничні випадки. З такими батьками проводиться індивідуальна робота.

     Вихователями усіх вікових груп велася робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота з батьками щодо харчування дітей вдома. В інформаційному батьківському куточку ценрального коридору  розміщується щоденне меню та батьківських групах соціальній мережі.

     Постійно ведеться бракераж сирої продукції, бракераж готової продукції. Відслідковується суворе додержання строків реалізації швидкопсуючих продуктів. На контролі питання дотримання технологічного процесу приготування їжі, смакових якостей готових страв. Педагогами закладу проводилась цілеспрямована робота з вихованцями щодо користі здорового харчування. Розміщувалася наочна інформація («Тарілка здоров'я», «Здорові зубки»); проводилися вітамінні Дні, Дні здоров'я.Схвальну оцінку отримали про якість харчування дітей у спільній групі Департаменту «Харчування ЗДО» від колег міста.

Аналіз харчування дітей за 2022-2023  начальний рік    

 

Дітоднів – 14943

 

Вересень- 47.94     Грудень-49.60     Березень-48.67

Жовтень-50.85       Січень-49.53        Квітень-49.02

Листопад-50.94      Лютий-48.44       Травень-48.52

 

 

 

 

 

Назва продуктів

Норма

на1 дит.в

день

 

Норма на всіх дітей

З’їли за 2022- 2023н.р

Недоїли

Переїли

 

Всього

На1

дит.

 

Всього

На 1

Дит.

 

Всього

На 1

Дит.

1

М’ясо

100

1494.300

1208.200

81г

81%

286.100

19г

19%

   

2

Риба

45

672.435

447.200

30г

67%

225.235

15г

33%

   

3

Масло

вершкове

7.5

112.072.5

87.160

80%

24.912.5

1.5г

20%

   

4

Олія

14.5

216.673.5

175.590

12г

83%

41.083.5

2.5г

17%

   

5

Молоко,

Мол.прод

200

2988.600

2029.600

136г

68%

507.400

64г

32%

   

6

сир к/м

45

672.435

396.500

27г

60%

275.935

18г

40%

   

7

Сир

твердий

15

224.145

96.710

40%

127.435

60%

   

8

Яйця

0.5шт

7471.5шт

5057шт

0.2ш

40%

2414.5

0.3ш60%

   

9

Картопля

80

1195.440

1576.500

105г

130%

   

381.060

25г

30%

10

Овочі

240

3586.320

2565.900

172г

72%

397.180

68г

28%

   

11

Фрукти

140

2092.020

1210.00

81г

58%

882.020

59г

42%

   

12

Сік

70

1046.010

621.000

42г

60%

425.010

28г

40%

   

13

Цукор

25

373.575

315.200

21г

84%

58.375

16%

 

 

14

Сухофрук

15

224.145

154.100

10г

67%

70.045

33%

   

15

Злакові та бобові

75

 

1120.725

1203.500

80г

105%

 

 

82.775

5%

16

хліб

60

896.580

876.000

59г

99%

 

1%

   

17

сметана

15

224.145

100.960

47%

123.185

53%

 

 

 

 

 

 

 

Для правильної організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Проводився аналіз виконання норм харчування 1 раз на 5 днів. Регулярно проводилось зняття проб готової їжі, відбирались добові проби Базалійською Л.М., сестрою медичною старшою, Печелюлько М.М., комірником, велась вся необхідна документація.

Здійснювався суворий контроль за умовами зберігання, дотриманням строків реалізації продуктів харчування та технологією приготування їжі.

На основі накопичувальної відомості обліку витрати продуктів на одну дитину проводився аналіз та корекція виконання натуральних норм харчування.

Директором  ЗДО видані відповідні накази, з якими були ознайомлені працівники ЗДО, а саме:

  • аналіз харчування дітей в ЗДО за 2022/2023 рік, порівняно з 2021, 2022 роками показав, що середнє виконання щоденних норм продуктів відповідає нормам. Невиконання щоденних норм харчування дітей пов’язане з тим, що протягом року підвищувалась вартість продуктів харчування.

На підставі вищевикладеного аналізу харчування дітей у ЗДО та з метою покращення організації харчування у закладі у 2022/2023 році здійснювався моніторинг виконання натуральних норм харчування, вартості харчування дітей.

Вихованцям закладу постійно прищеплювались культурно-гігієнічні навички прийому їжі, вміння користуватися столовими приборами та індивідуальними серветками. Діти знають назви страв, володіють навичками культури харчування. Вихователі дотримувались вимог Програми щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей. Помічники вихователів виконували санітарні норми щодо організації харчування дітей в групах.

В середніх та старших групах організовувалось чергування дітей. В групах оформлені сучасні куточки чергових, наявний привабливий спеціальний одяг для дітей. Всі групи повністю забезпечені необхідним посудом, який має належний естетичний вигляд.

Питання організації харчування дітей в закладі дошкільної освіти включались в тематику батьківських зборів, засідань Ради закладу, розглядались на виробничих нарад, нарадах при директору,  висвітлювались в інформаційних батьківських куточках, на сторінці Fасebооk закладу.

 

Соціальний захист дітей

Заклад  забезпечений нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей. Наказом по дошкільному закладу «Про організацію роботи з соціальної підтримки дітей ЗДО на 2022/2023 навчальний рік»  призначено громадським інспектором з охорони прав дитини  вихователя-методиста  Мостову Т.М. Громадський інспектор здійснювала супровід дітей та родин за різними напрямками соціального захисту. Для виявлення дітей пільгових категорій у вересні 2022 року було проведено соціальне опитування сімей. Складено банк даних дітей пільгових категорій. Педагогом  Мостовою Т.М.,  розроблені відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, неповних сімей,  сімей військовослужбовців, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проводилась роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Сім’ям надавались консультації фахівцями ЗДО. Для категорії цих дітей організовано пільгову оплату за харчування.

В  закладі дошкільної освіти виховується  41 дитина пільгових категорій, а саме:

   

Всього

Від 1до 4х років

Від 4 до 6 років

1

Діти з ООП -100%

3

1

2

2

Діти з інвалідністю-100%

2

2

-

3

Малозабезпечені-100%

2

1

1

4

Багатодітні-50%

8

4

4

5

Під опікою-100%

-

-

-

6

Учасники АТО-100%

7

1

6

7

Переселенці-100%

3

1

-

8

Діти військовослужбовців-100%

16

8

8

 

Організація харчування дітей пільгових категорій здійснюється відповідно до

діючого законодавства України:

 

У  закладі  виховується 3  дітей з зони бойових дій України, а саме  з Запоріської,  Харківської, Херсонської областей.  Для полегшеної  соціалізації дітей-переселенців,  педагоги ЗДО впроваджують у свою роботу варіативну програму «Вчимося жити разом».

Психологічна служба  закладу дошкільної рсвіти  проводила роботу в напрямку соціально-психологічної адаптації дітей, координуючи свою роботу з усіма учасниками освітнього процесу. Але недостатньо індивідуалізована робота з дітьми пільгового контингенту.

 

Наступність ЗДО та початкової школи

Для забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти колектив забезпечив тісну співпрацю педагогів, школи та батьків майбутніх першокласників. Для батьків проводились онлайн-зустрічі з вчителями, які ознайомили присутніх із особливостями діагностики готовності дітей до школи. Такі зустрічі проводяться за проханням батьків майбутніх першокласників вже у вересні.

Протягом  2022-2023 навчального року  продовжувалась співпраця педагогів СЗОШ №19 імені академіка Михайла Павловського  та вчителів початкових класів  школи.

Було організовано  педраду,  дискусії, взаємне ознайомлення з навчальними програмами, консультування, зустріч з батьками.

Спільно з учителями і вихователями старших груп та батьками були проведені  батьківські збори в закладі  у лютому 2022 р., де розглядалось питання підготовки дітей до навчання в школі та адаптації першокласників до освітнього  процесу. Використовуючи сучасні ІКТ, доступно відповіли на запитання батьків та розповіли про спільну роботу ЗДО та школи. Організоване постійне інформування батьків щодо успішної підготовки дітей до школи. Проведені консультації для батьків з теми: «Психологічна готовність 6-ої дитини до школи», «Діагностика дошкільника», « Нова школа» України.

У закладі створені умови для забезпечення відповідності змісту освіти дітей старшого дошкільного віку згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти  та програми  «Українське дошкілля», «Впевнений старт». Основна мета – створення рівних стартових умов для дітей п’ятирічного віку для навчання в школі.

 

Робота психологічної служби

План роботи психологічної служби був підпорядкований напрямкам роботи ЗДО з урахуванням основних завдань роботи практичного психолога  Бондарук І.І.

Основними завданнями роботи практичного психолога в навчальному закладі в 2022-2023 навчальному році були:

1.Сприяти створенню оптимальних психолого – педагогічних умов щодо саморозвитку та успішної соціокультурної інтеграції дітей дошкільного віку.

2.Продовжувати проводити роботу з педагогами ЗДО та молодими спеціалістами з питань психолого – педагогічного супроводу дітей «групи  ризику», дітей з особливими освітніми потребами.

3.Сприяти розкриттю творчого потенціалу молодих спеціалістів ЗДО і створенню оптимальних умов для адаптації їх на робочому місті.

4.Забезпечувати в умовах ЗДО сприятливий мікроклімат в дитячих колективах в умовах військових дій на території України.

Враховуючи завдання роботи ЗДО  і психологічної служби практичним психологом  Бондарук І.А. були розроблені групові консультації, семінари,семінари-практикуми, проводилися індивідуальні консультації з батьками і педагогами, корекційно - розвивальні, розвивальні заняття з дітьми, діагностична робота, вживалися заходи щодо підвищення власного фахового рівня. Все це сприяло вирішенню поставлених завдань  і формуванню відповідних сприятливих умов навчання, виховання та розвитку дітей.

Аналіз проведення навчально-методичних заходів з питань інформатизації освіти та використання ІКТ в освітньому процесі

Протягом навчального року активно використовувались ІКТ в управлінській діяльності ЗДО:

· використання електронної пошти, програми Skype тощо;

· використання «Курс «Дошкілля»;

· ведення ділової документації;

· проведення онлайн- консультацій та зборів для батьків;

· участь в онлайн семінарах та вебінарах для педагогів та адміністрації

 

Ефективно використовувались ІКТ в методичній роботі:

· мультимедійний супровід різноманітних форм методичної роботи (педагогічних рад, семінарів, консультацій, засідань творчої групи);

· робота педагогів із самоосвіти через опрацювання Інтернет-ресурсів з питань дошкільної освіти.

Заклад укомплектовано різноманітними електронними приладами для використання інформаційно- комунікаційних технологій, а саме: 3 комп’ютера, 1 моноблок ,  1 ксерокс,  3 телевізора, музичний центр, 1 музична колонка, 1 планшет.

Заклад дошкільної освіти до локальної мережі, яка функціонує. Аналіз стану управлінської діяльності щодо забезпечення інформатизації навчального закладу показав, що у 2022-2023  році в адміністративній діяльності та освітньому  процесі активно використовувались ресурси мережі Інтернет.

            З метою розвитку, систематизації та наповнення контенту, популяризації та інформаційної відкритості  закладу дошкільної освіти створений та активно функціонує сторінка  закладу у  соціальній мережі Facebook. Також усі форми проведення освітньої роботи з вихованцями висвітлюються  на сторінці Департаменту освіти і науки  міста.

В  закладі активно використовувалось ІКТ в адміністративній діяльності та в освітньому процесі. Вихователь- методист  Мостова Т.М.  зареєстрована на електронному порталі «Всеосвіта», користується порадами цього порталу та залучає вихователів користуватися електронними педагогічними виданнями, проведені консультації для педагогів:

Постійно протягом 2022/2023 н.р. активно використовувались в адміністративній діяльності та в виховному процесі ресурси мережі інтернет.

Але ще не всі педагоги на достатньому рівні володіють ІКТ, недостатня кількість комп'ютерної техніки в  закладі, а та що є в наявності застарілого зразка. Комп'ютерні технології недостатньо використовуються для всебічного розвитку дитини.

 

Соціально-економічний розвиток ЗДО

У закладі створено умови для безпечного проведення освітнього процесу, для роботи всіх категорій працівників.

Фінансово-матеріальне забезпечення КЗ ЗДО відбувалось за рахунок бюджетних коштів та позабюджетних благодійних внесків фізичних осіб - батьків. Було покращено матеріально-технічну базу.

Так у 2022-2023 навчальному році був оформлений центральний  коридор закладу  на першому поверсі, а саме : національною символікою, полицею з українськими оберегами, дорожнім рухом та  зоною обміну дитячих книг для читання – «Буккросінг»

Стан приміщень ЗДО відповідає санітарним нормам, має задовільну оцінку. Ігрові майданчики, клумби,  територія, що прилягає до них утримується в чистоті відповідно до санітарних норм. Гігієнічний режим прибирання постійно і систематично контролюється директором, медичною сестрою старшою, завідувачем господарством. Робочі місця відповідають санітарно-гігієнічним нормам, вимогам безпеки і охорони праці.

Всі категорії обслуговуючого персоналу забезпечені спецодягом.

ЗДО забезпечено необхідним обладнанням, меблями, м'яким інвентарем.

Пріоритетними напрямами у сфері матеріально-технічного і навчально-матеріального є забезпечення освітньої діяльності сучасним устаткуванням ЗДО.

На мою думку, керувати сучасним закладом дошкільної освіти означає створювати освітній простір, адекватний змінам в освіті, сучасним тенденціям розвитку, відповідати  запитам вихованцям та батьків. Тобто заклад має бути конкурентоспроможний. Щоб створити сучасне інноваційне освітнє середовище, ми створили робочу групу, яка комплексно вивчила стан організації предметно-просторового середовища в нашому закладі. Використали методи збору інформації:

  • спостереження (за середовищем);
  • опитуваня (анкетування батьків, бесіда з дітьми та педагогами);
  • вивчення документів, у яких сформульовані питання створення середовища, Програми (Стратегії)  розвитку закладу на рік та інш.
  • бюджетні запити.

 

Зробили висновки і визначилися у плані оформленнята облантуванні: коридору, сходинкових маршів, залів, кабінетів, ресурсної кімнати,групових приміщень.

Тому, сучасне середовище у нас « живе» а саме: мотивує дітей, сприяє збереженню їхнього здоров'я та гармонійного розвитку особистості. Так як більшу частину свого часу вихованці провидять у груповій кімнаті педагоги облаштували та оснащилибагатьма осередками – конструктивний, ігровий, усамітнення, народознавчий та пізнавальний.

Своїм досвідом облаштування сучасного розвивилиного середовища ми поділилися з колегами міста в рамка проведення Тижня проінформованості про дітей з ООП.

(Дивитись презентацію)

Отже, ми створили в нашому закладі повноцінне предметно-просторове розвивальне середовище, яке належить дітям. Педагоги мають відповідну позицію в організації діяльності дітей у ньому.

 

Так, колектив закладу реалізує завдання сучасної дошкільнох освіти, збагачуємо дитячу діяльність та розвиваємо особистості дітей.

 

Діяльність волонтерського руху у закладі на підтримку ЗСУ

Протягом року колектив закладу, вихованці, батьки активно продовжували допомагати Збройним  силам України, нашим Захисникам. Так, до Дня Незалежності України (серпень – 2022 року) організовано та проведено вечір-зустріч з військовими, які проходили лікування в обласному шпиталі ветеранів війни. Виготовлено обереги захисникам, почастували їх короваєм та смаколиками; свою повагу та любов передали в піснях, молитвах, віршах. Підключилися працівники до плетіння маскувальних сіток на потреби захисникам в спорткомплексі ХНУ.

До Дня дошкілля було організовано та ппроведенно благадійну Акцію на потреби ЗСУ. Вирученні кошти в сумі 11500 грн. передані в Департамент освіти для придбання автомобіляна фронт.

До дня Захисника України проведенно Акцію «Низькии уклін вам - Захисники». В рамках акції зібрано та переданно нашим воїнам в обласний шпиталь ветеранів війни: малюнки, листи, смаколики, засоби гігієни.

6 грудня 2022 року до Дня Збройних сил України та до Дня Святого Миколая вихованці, працівники закладу, батьки зібрали і передали Волонтерами Поділля на потреби ЗСУ,-  продукти харчування , солодощі, тепла речі , засоби гігієни.

Колекти закладу прийняв участь у загально міській ярмарці на підтримку ЗСУ на закупівлю тактичної медицини. Виручені кошти у сумі 5200 грн. передано за призначенням. Також, спільними зусиллями зібрано 360 кг. макулатури, в рамках акції «Руську літературу на макулатуру».

До Великодня в закладі організовано Акцію «Великодній подарунок Захиснику». Все необхідне: малюнки, листи, солодощі; шкарпатки та вологі серветки на суму 2800 передано військовим на схід Волонтерами Поділля.

Сьогодні дякуємо діткам, батькам, колективу закладу за спільні зусилля, за свій вклад в нашу ПЕРЕМОГУ! Разом ми сила! Тримаймо стрій ! Будьмо опорою для тих, хто поруч. Знаємо, що перемога України буде!

 

Співпраця з родинами вихованців

      Взаємодія з родинами  вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності адміністрації і педагогічного колективу закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють врахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом. Заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці: індивідуальні консультації спеціалістів, бесіди, анкетування, участь батьків у конкурсах малюнків, виготовленні різних поробок, разом з дітьми батьки на святах, організовують виставки, допомагають вихователям у створенні ігрових зон та озелененні груп та клумб.

Але провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю, є батьківські  вітальні. Впродовж навчального року було проведено загальні і групові вітальні, під час яких батьки систематично ознайомлювались з завданнями, новим змістом і напрямками освітнього процесу, специфікою роботи сучасного закладу освіти, отримували інформацію про нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті, обговорювали актуальні для них питання, педагогічні проблеми. Батькам показано укриття закладу, проінформовано що дотримані всі умови для безпечного перебування дітей, забезпечення їхнього психологічного благополуччя; повідомлено про залучення спонсорів які допомогли облаштувати запасний вихід, придбати генератор для забезпечення резервного живлення.  На зустрічі з батьками запрошувалися вихователь-методист, практичний психолог, сестра медична старша.

  Звернення громадян з питань діяльності дошкільного закладу

Одним із напрямків роботи керівника навчального закладу є робота               зізверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян в дошкільному закладі ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, індивідуального консультування, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати, здійснюю прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу в межах своєї компетенції, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, батьківським комітетом, членами колективу тощо, інформую їх про прийняті рішення.

Протягом 2022-2023 навчального року на особистому прийомі директора було 42 відвідувача. За характером основних питань, що порушували громадяни на особистих прийомах, чисельне місце займали питання прийому дитини до  закладу, роз’яснення щодо реєстрації дитини в електронній черзі на вступ до дошкільного навчального закладу,  перевід дитини з іншого дошкільного закладу, працевлаштування в  заклад, зарахування дитини в логопедичну групу. Усі порушені питання вирішені і всі пропозиції враховувалися.

Висновки

      Адміністрація і всі члени колективу працюють над подальшим розвитком нашого закладу, підняття його іміджу. А це  можливо тільки за умови розуміння і засвоєння нововведень в дошкільній освіті  та бачення власної перспективи розвитку закладу.

     Ми ставимо перед собою сьогодні такі завдання:

  • створення умов для професійного розвитку педагогів та працівників з метою підвищення рейтингу закладу;
  • налагодження співпраці з різними інституціями міста;
  • забезпечення кабінетів психолога, вчителя-логопеда, вихователя-методиста предметно-розвивальним середовищем, комплектування посібниками, науково-методичною літературою тощо;
  • обладнання  спортивного залу відповідно до вимог і норм;
  • забезпечити інформаційну обізнаність суспільства про діяльність закладу шляхом створення та підтримки сайту закладу, участі у фахових конкурсах;
  • збагачення предметно-розвивального середовища груп відповідно до БКДО;
  • планування і організація методичної роботи з педагогічним колективом в напрямку  підвищення педагогічної майстерності, удосконалення професійної творчості кожного педагога;
  • поширення досвіду роботи колективу;
  • створити куточок досягнень колективу у фоє закладу;
  • оформити визитівку закладу.
  •  

      Я, як керівник, прагну,  щоб наш з Вами «Світлячок»  залишався тим місцем добра, людяності, поваги один до одного, гордості за національну приналежність; місцем, куди діти будуть іти з радістю в комфортні умови, оригінальне розвивальне середовище, навчатись, виховуватись, зміцнювати здоров’я, розвивати свої здібності, весело й щасливо жити нашій прекрасній мирній УКРАЇНІ!

Дякую за увагу!

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *